آدرس سایت اصلی محصولات اوردینری چیست؟ + قیمت و خرید

  • ۶ اسفند ۱۴۰۱
  • 0 نظر
  • سیسفا

شاید تصور این موضوع که یک برند تازه تاسیس بتواند در دنیای آرایش و مراقبت از پوست و در میان انبوهی از غول‌های این حوزه فعالیت داشته باشد و محصولات خود را به فروش برساند، کمی دور از ذهن باشد. اما این دقیقاً کاری است که اوردینری انجام داد!

برند دی اوردینری در دنیای آرایش همانند کمپانی تسلا در ماشین سازی در مدت زمان کوتاهی توانست یکی پس از دیگر قله‌های موفقیت را طی کرده و خود را به بالاترین جای ممکن در حوزه آرایش، زیبایی و مراقبت از پوست برساند.

البته اوردینری در این مسیر رنج‌های فراوانی کشید و راحت به این جایگاه دست نیافت! موفقیت‌های الان اوردینری نتیجه تلاش بی وقفه کارکنان این برند و مدیران ارشد آن و تحلیل درست رقبای خود بوده است.

اوردینری امروزه موثرترین محصولات را تولید می‌کند، محصولاتی که به گفته خریداران واقعاً مشکل پوستی شما را حل کرده و شما از خرید آن پشیمان نمی‌شوید! اما موضوعی که در مورد محصولات اوردینری وجود دارد این است که پیدا کردن یک سایت معتبر برای خرید محصولات اوردینری اصل در ایران مشکل است.

به همین دلیل است که بسیاری از مردم به دنبال سایت اصلی محصولات اوردینری در ایران می‌گردند و می‌‌خواهند محصولات اوردینری کاملاً اصل را تهیه کرده و از خرید محصولات فیک و بی‌کیفیت این برند خودداری کنند. حال اگر شما به دنبال خرید محصولات اوردینری هستید، اما نمی‌توانید فروشگاهی مطمئن برای خرید اوردینری اصل پیدا کنید، تا آخر ما را همراهی کنید تا سایت اصلی محصولات اوردینری در ایران را به شما معرفی کنیم.

معرفی سایت اصلی محصولات اوردینری

متاسفانه سایت اصلی محصولات اوردینری برای ایرانیان مسدود است و شما حتی نمی‌توانید وارد آن شده و محصولات را ببینید، اما در ایران سایت‌هایی هستند که اقدام به عرضه محصولات اوردینری کاملاً اورجینال می‌کنند و به صورت واسطه‌ای محصولات این برند را از اروپا، کانادا و انگلیسی وارد می‌کنند و به شما تضمین اصالت کالا می‌دهند.

معروف‌ترین و معتبرترین سایتی که محصولات اوردینری 100٪ اصل به مشتریان خود عرضه می‌کند، وبسایت ژینورا است. ژینورا به صورت تخصصی در زمینه عرضه محصولات اوردینری اصل و سایر برندهای خارجی فعالیت می‌کند و هدف خود را عرضه محصولات اورجینال خارجی با بهترین قیمت گذاشته است.

پس برای خرید محصولات اوردینری اصل می‌توانید به ژینورا مراجعه کنید. خط قرمز ژینورا اصالت محصولات است، ژینورا در اقدامی منحصر به فرد حتی رسیدهای خرید از فروشگاه‌های معتبر انگلیسی و اروپایی را نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده و از همه جوانب به شما ضمانت اصل بودن کالا را می‌دهد.

کدام محصولات اوردینری را بخریم؟

کدام محصولات اوردینری را بخریم

یکی از سوالاتی که بسیار مطرح می‌شود این است که کدام محصول اوردینری را خریداری کنیم؟ برای پاسخ دادن به این سوال شما باید به یک سوال پاسخ دهید، و آن سوال این است: شما با خرید محصولات اوردینری می‌خواهید چه مشکلی را حل کنید؟ بعد از پاسخ دادن به این سوال می‌توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

برای مثال اگر جوش‌ها و آکنه‌های پوستی شما را کلافه کرده‌اند و به دنبال راه حلی موثر برای درمان و از بین بردن آن‌ها هستید، سرم نیاسینامید اوردینری بهترین گزینه برای شما است.

اگر پوست خشکی دارید و می‌خواهید برای همیشه مشکل خشکی پوست‌تان را حل کنید، سرم هیالورونیک اسید اوردینری می‌تواند مشکل شما را برطرف کند.

همچین اگر چین و چروک‌ها و خطوط ریز و درشت روی پوست‌تان، ظاهر بدی به چهره شما داده است، با استفاده از سرم رتینول اوردینری می‌توانید این مشکل را حل کنید. یا اگر به دنبال لایه برداری موثر هستید و می‌خواهید پوست‌تان را روشن و یکدست کنید و لک‌های آن را از بین ببرید، سرم پیلینگ اوردینری انتخابی ایده‌آل برای شما است.

قیمت محصولات اوردینری چقدر است؟

قیمت محصولات اوردینری چقدر است

قیمت همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی طرفداران محصولات اوردینری در ایران است. به صورت کلی سه عامل در قیمت محصولات اوردینری نقش اساسی را ایفا می‌کنند.

اولین عامل که در قیمت تمام محصولات خارجی دخیل است، قیمت ارز و مخصوصاً دلار است. از آنجایی که محصولات اوردینری با دلار تهیه می‌شوند، پس قیمت محصولات اوردینری با نوسانات دلار بالا و پایین می‌شود.

دومین عامل موثر در قیمت محصولات دی اوردینری کیفیت محصول است. در واقع منظور از کیفیت همان اصل و یا فیک بودن محصول است.

همانطور که می‌دانید نمونه‌های کپی و فیک اوردینری بسیار بسیار زیاد در بازار یافت می‌شوند و حتی نسخه‌های مونتاژ شده و کاملاً شبیه به اصل نیز به وفور دیده می‌شوند. و طبیعتاً همین اختلاف کیفیت در محصولات اوردینری یک شکاف قیمتی بزرگ برای محصولات اوردینری در ایران ایجاد می‌کند.

همانطور که احتمالاً می‌دانید، فروشندگان محصول فیک، قیمت کمتری به شما پیشنهاد می‌دهند، اما فروشندگان محصولات اصل قیمتی بالاتر برای محصولات اوردینری تعیین می‌کنند. البته نسخه‌های فیک اوردینری نیز با هم فرق داشته و قیمت‌های آن‌ها نیز متفاوت است.

و در نهایت آخرین فاکتور تاثیرگذار در تعیین قیمت نهایی محصولات اوردینری میزان سودی است که فروشگاه مد نظر روی محصولات قرار می‌دهد. مدیران فروشگاه‌ها با تفکرات مختلف با درصد سودهای مختلفی محصولات اوردینری را به فروش می‌رسانند. بسیاری از آن‌ها استراتژی فروش کم و قیمت بالا را در پیش گرفته و بسیاری دیگر فروش زیاد و قیمت ارزان را سر لوحه کار خود قرار داده‌اند.

چرا اوردینری در ایران نمایندگی ندارد؟

اوردینری نیز همانند برندهایی همانند اپل و بسیاری دیگر از برندهای معروف در دنیا در ایران هیچ نمایندگی ندارد. البته اوردینری بصورت کلی تنها در کشورهای محدودی نمایندگی دارد و حتی در ترکیه و یا برخی کشورهای مطرح دنیا نیز نمایندگی تاسیس نکرده است که در نوع خود منحصر به فرد است.

ویژگی‌های بارز محصولات اوردینری چیست؟

اوردینری ویژگی‌های بسیاری دارد که آن را از سایر رقبایش جدا کرده است. اولین ویژگی محصولات اوردینری قیمت ارزان محصولات آن است. بصورت کلی بازه قیمتی محصولات و سرم‌های اوردینری بین 6 تا 11 دلار است که در در نوع خود کم نظیر است.

ویژگی دوم محصولات اوردینری این است که شما با استفاده از آن‌ها واقعاً نتیجه می‌گیرید و می‌توانید تغییرات را به وضوح در پوست خود مشاهده کنید. کاربردی بودن محصولات اوردینری یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی است که باعث رشد اوردینری شده است.

اگر بخواهیم از سایر ویژگی‌های محصولات اوردینری بگوییم می‌توان به عدم استفاده از ترکیباتی نظیر، پارابن، گوگرد، الکل، گلوتن، سولفات و غیره در محصولاتش، وگان بودن و عدم تست حیوانی محصولات این برند اشاره کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط
پرسش و پاسخ های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه