قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن خانگی(9مارک اصل2023)

  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • 0 نظر
  • سیسفا

دستگاه ليزر موهاي زائد

امروزه روشهاي اصلاح موهاي زائد بسياري وجود دارد كه اغلب آنها موقتي هستند، دستگاه ليزر موهاي زائد خانگی يكي از روش هاي ماندگارتر نسبت به روش هاي ديگر است كه با فناوري نوظهور ليزر روي كار آمده است. اگرچه اين روش براي از بين بردن موهاي زائد کاملاً دائمی نیست ، اما تعداد دفعات استفاده از آن كم است و بدون نیاز به تکرار درمان مي باشد.

دستگاه لیزر موهای زائد با کمک لیزرهای حرارات بالا یا نورهاي پالسی (IPL) موقتاً فولیکول های موهاي زائد را از کار می اندازد،به این ترتیب تا چند هفته فولیکول ها قادر به تولید موهای جدید نخواهند بود.

در گذشته برای از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر نياز به مراجعه متخصص پوست بود. با پيشرفت علم و فناوري دستگاههای پیشرفته لیزر مو در خانه روي كار آمدند كه به راحتی مي توانيد از آنها استفاده كنيد.

اکنون بسیاری از افراد به روش لیزر موهای زائد به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه و دائمی برای ازبين بردن موهاي زائد خود نگاه مي كنند. با این حال ، دستگاه هاي لیزر موهای زائد ،به عنوان درمان دائمی براي از بين بردن و كاهش موهاي زائد هر قسمت بدن محبوبیت بیشتری پیدا كرده اند. در این مقاله با انواع مختلفی از دستگاه های لیزر موهاي زائد و ساز و كارهاي آنها آشنا خواهيد شد.

خرید دستگاه لیزر مو خانگی چه مزیت هایی دارد؟رشد و تراکم موهای زائد شما با خرید دستگاه لیزر موی خانگی کم شده و دیگر نیازی به استفاده از تیغ نخواهید داشت.

  • دستگاه های لیزر کوچک به راحتی قابل حمل می باشند و می توانید هر جایی از آنها استفاده کنید.
  • قسمت های بیشتری از بدن مانند پا کمر ، زیربغل ، شکم و صورت و بیکینی را می توانید سریع تر تحت تاثیر قرار دهید.
  • معمولا با داشتن سنسور رنگ پوست شما را تشخیص داده و در صورت مناسب بودن دستگاه با پوست شما شروع به فعالیت می کند.
  • در برخی از قسمت ها بدون درد می باشد و در بعضی دیگر که موی ضخیمی دارد کمی درد داشته که می توانید با قرار دادن تکه یخی قبل از انجام لیزر بی حس کنید.

چرا به دستگاه ليزر موهاي زائد نياز است؟

رشد موهاي زائد در بدن به دليل عوامل مختلفي رخ مي دهد كه در بهترین حالت آزار دهنده و در بدترین حالت شرم آور است. اصطلاح پزشکی رشد موهای زائد هیرسوتیسم نام دارد ، هیرسوتیسم به معني رشد بيش از حد موهاي ضخيم در بالاي لب ، گونه ها ، چانه ، پشت ، سینه و شکم و پاها مي باشد. متوقف كردن يا از بين بردن موهاي زائد كاري دشوار و زمانبر است . به تازگي دستگاه هاي لیزر موهای زائد به عنوان روش پزشکی با استفاده از فوكوس پرتوهاي نور (لیزر) موهای زائد را به طور كلي از بین می برند.

دستگاه های لیزر موهای زائد بسياري وجود دارد و هر سیستم دستگاه با دیگری متفاوت است. بعضی از دستگاه هاي لیزر برای مناطق خاص بدن بهتر عمل مي كنند و برخي ديگر براي افرادی که رنگ پوست تیره دارند ، مناسب تر است. بنابراين قبل از تصميم به ليزر درماني حتما اطلاعات لازم را كسب كنيد.

قیمت و خرید معرفی بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدن

ساز و كار دستگاه ليزر موهاي زائد به چه صورت است؟

دستگاه لیزر موهای زائد روشی است که در آن از پرتوی نوري با حرارت بالا برای از بین بردن ریشه فولیکول مو براي متوقف كردن رشد مجدد آنها استفاده مي شود. رنگ مو و نوع پوست در موفقیت لیزر موهای زائد تأثیرگذار است، زيرا سازو كار اصلي دستگاه هاي ليزر بر اين اساس است كه رنگدانه های مو ، نه رنگدانه های پوست ، باید نورليزر را جذب کند و باید ضمن جلوگیری از آسیب به پوست ، فقط به فولیکول مو آسیب برساند. بنابراین ، تضاد بین رنگ مو و پوست يعني موهای تیره و پوست در ليزر درماني بسيار مهم است.

لیزر موهای زائد به صورت حرفه ای و با دستگاه هاي پيشرفته بسیار هزینه بر است.با اين حال به دليل مزايا ي بسياري نسبت به روش هاي قديمي اصلاح دارند و نسبت به اپیلاسیون كمتر دردناك هستند و معمولا مناسب ترين گزينه مي باشد. با اين وجود ليزرها براي همه افراد مناسب نيست و اگر قصد داريد از دستگاه هاي ليزر خانگي استفاده كنيد بايد به اين نكته دقت كنيد دستگاهي كه متناسب با رنگ پوست تان است را انتخاب كنيد و قبل از خرید بايد از شركت فروشنده اطلاعات لازم را كسب كنيد.

توجه:ليزر موهاي زائد در هر ناحيه اي از بدن ، به جز پلک یا نواحی اطراف آن امکان پذیر است پوست هاي خال کوبی نیز نباید از روش ليزر درماني استفاده كنند.

این پیشنهادعالی از دست نده:
قیمت بهترین ماشین اصلاح موی سر و بدن(21مارک ارزان2023)

انواع متداول دستگاه ليزر موهاي زائد

با وجود طیف گسترده ای از دستگاه های لیزر موهای زائد ، تعیین اینکه کدام فناوری حرفه ای برای نیازهای شما بهترین است ، دشوار است. به طور کلی ،فن آوری لیزر موهای زائد رنگدانه مو را هدف قرار می دهند و حرارت بالاي ناشي از آن با آسيب رساندن به پیاز مو از رشد مجدد ان جلوگيري مي كند.  متخصصان پوست می تواند در انتخاب سیستم لیزر مناسب به شما کمک کند. در زیر متداول ترين دستگاه هاي ليزر بيان شده است:

  • دستگاه لیزر RubyStar

دستگاه لیزر روبی اولین سیستم ليزري برای کاهش و حذف دائمی مو هاي زائد است. این سیستم از طول موج ليزري كوتاه 694nm  استفاده می کند كه برای از بین بردن موهای نازک ایده آل است. از طرفي سیستم لیزر Ruby برای افرادی با رنگ پوست تیره توصیه نمی شود. علاوه بر اين نسبت به دستگاه هاي ديگر به زمان بیشتری براي ازبين بردن موهاي زائد نیاز دارد.

  • لیزر موهای زائد الکساندرایت

لیزر الکساندرایت محبوب ترین دستگاه لیزر موهای زائد است. همچنین سریعترین سیستم لیزر درماني را دارد به طوري كه نواحي بزرگ بدن ،مانند كمر و پاها را در كمتر از 30 دقیقه از بين مي برد. در حقيقت لیزر الکساندرایت یکی از پركاربردترين سیستم های لیزر موهای زائد است. اين ليزر با طول موج کوتاه 755 نانومتر براي افرادي با رنگ پوست روشن ایده آل است.

  • لیزر موهای زائد دیود

دستگاه های ليزر دیود در بازار لیزر موهای زائد نسبتاً جدید است. منبع انرژی آنها متشکل از نیمه هادی که به آنها دیودگفته می شود و برای ایجاد پرتوی لیزر با طول موج 800-810 نانومتر به به عمق پیاز مو نفوذ مي كنند. لیزرهای دیود به طور کلی براي انواع پوست تیره ایمن هستند و برای از بین بردن موهای ضخیم ایده آل مي باشند.

  • دستگاه ليزر yag

دستگاه ليزر YAG آخرین پیشرفت در فناوری دستگاه هاي لیزر است. این سیستم علاوه بر لیزر موهاي زائد ، کاربردهای بی شماری از جمله از بین بردن خال کوبی و ترميم مجدد پوست ناشي از آسیب هاي آفتاب سوختگي را دارد. اين دستگاه براي افراد با پوست روشن توصيه نمي شود.

دستگاه های لیزر موهای زائد مورد استفاده در کلینیک لیزر و پوست

  • GentleMax Pro

GentleMax Pro یک انتخاب عالی برای هر فردي که به دنبال از بین بردن موثر موهای زائد خود است. این فناوری لیزر برای پوست هاي تيره و روشن مناسب است. ويژگي كه اين دستگاه را محبوب كرده وجود دستگاه خنک کننده دینامیکی بعد از ليزر برای کاهش گرما و ناراحتی ناشی از گرماي ليزر است. به طور کلی ، دستگاه GentleMax Pro یک روش بسیار موثر ، ایمن و انعطاف پذیر برای ازبين بردن موهاي زائد است.

  • Lumenis LightSheer Duet

فناوری Lumenis LightSheer Duet از لیزر Diode 810 نانومتری برای هدف قرار دادن دقیق فولیکول های مو بدون آسیب رساندن به پوست اطراف آن استفاده می کند. این دستگاه پیشرفته لیزر قابل تنظیم براي گزینه هایی از قبيل تنظیم رنگ مو ، بافت مو و فتوتایپ پوست است. همچنين می تواند به طور همزمان بر روی چندین فولیکول مو اثر کند و داراي فن آوری های خنک کننده براي به حداقل رساندن هر گونه ناراحتی پوستي بعد از ليزر است.

دستگاه هاي لیزر خانگی

در حالی که لیزر موهای زائد به طور سنتی در مطب متخصص پوست انجام می شود، اما با روي كار آمدن دستگاه هاي ليزر خانگي با هزينه اي مقرون به صرفه مي توان در خانه ليزر درماني كرد.  با اين حال، هیچ مطالعه اي در مورد موثر بودن دستگاه هاي لیزر خانگي با ليزر درماني در مطب پزشک وجود ندارد.علاوه بر این ، دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی در دسته لوازم آرایشی و بهداشتی قراردارد، نه پزشکی ، به اين معني كه ايمني آنها هنوز توسط متخصصان تاييد نشده است.

نكات انتخاب بهترين دستگاه ليزر

  • مطابقت دستگاه با رنگ مو و پوست.
  • ظرفیت فلش IPL یا طول موج لیزر، به اين معني كه هرچه این عدد بیشتر باشد ، دستگاه دوام بيشتري خواهد داشت.
  • مناسب بود براي اعضای مختلف بدن از قبيل ناحیه بیکینی ، زیر بغل ، صورت و موارد دیگر .
  • در نظر گرفتن بودجه ،به اين معني كه در عين مقرون به صرفه بودن ویژگی های مهم ديگر از قبيل ايمني و محافظت از پوست داشته باشد.

این پیشنهادعالی از دست نده:
قیمت بهترین موزن بینی گوش ارزان(18مدل باکیفیت2023)

نکات ایمنی استفاده از دستگاه هاي ليزر موهاي زائد

لیزر موهای زائد وقتی توسط متخصص پوست انجام شود معمولا ايمن تر و نتايج آن بديهي است. اما دستگاه های لیزر خانگي ، نتایج و ایمنی تضميني ندارند.همچنین مطالعات بالینی کافی برای اثبات موثر بودن آنها نسبت به دستگاه هاي ليزر در مطب و توسط متخصص پوست در دسترس نیست.

تورم و قرمزي ، تاول و تحریک از عوارض جانبی احتمالی ليزر در همه افراد است. توجه داشته باشيد چند روز پس از استفاده از دستگاه هاي لیزر موهای زائد، از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید خودداري کنید.

عوارض ناشي از دستگاه هاي  ليزر موهاي زائد

خطرات وعوارض جانبی استفاده از دستگاه هاي ليزر با توجه به نوع پوست ، رنگ مو ، برنامه درمانی و رعایت مراقبت های قبل و پس از درمان متفاوت است. شایعترین عوارض استفاده از دستگاه هاي لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • سوزش پوست: قرمزی و تورم موقت پس از لیزر موهای زائد وجود دارد و علائم و نشانه هاي آن معمولاً طی چند ساعت از بین می رود.
  • تغییر رنگدانه ها: لیزر موهای زائد پوست هاي آسیب دیده را تیره یا روشن مي کند. البته این تغییرات موقتی یا دائمی است و درجه اول بيشتر بين افرادي شايع كه قبل یا بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب اجتناب نمی کنند .
  • عوارض جانبي نادر:به ندرت ، لیزر موهای زائد می تواند باعث ایجاد تاول ، ایجاد پوسته ، زخم یا سایر تغییرات در بافت پوست شود. سایر عوارض جانبی نادر شامل سفیدی موهای زائد یا رشد بیش از حد مو در مناطق تحت ليزر ، به ویژه در پوست تیره تر نيز وجود دارد.
  • به دلیل احتمال آسیب دیدگی شدید چشم ، لیزر موهای زائد برای پلک ها ، ابروها یا مناطق اطراف آن توصیه نمی شود.

نكات بعد از استفاده از دستگاه ليزر موهاي زائد

قبل از لیزر موهای زائد ، برای تعیین اینکه آیا این یک گزینه درمانی مناسب برای شما است ، با یک مشاوره با پزشک برنامه ریزی کنید و برنامه درماني زير را رعايت كنيد:

  • خودداري از قرار گرفتن در معرض آفتاب
  • خودداري از روشن کردن پوست با هرگونه کرم ضد آفتاب پوست که باعث تیره شدن پوست شود.
  • اجتناب از سایر روش های حذف مو از قبيل کندن ، اپیلاسیون و الکترولیز حداقل چهار هفته قبل از درمان .
  • پرهیز از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین یا داروهای ضد التهاب .
  • لیزر موهای زائد معمولاً به دو تا شش تعداد درمان نیاز دارد. فاصله بین درمان ها بسته به مکان متفاوت خواهد بود. البته در مناطقی که مو به سرعت رشد می کند ، مانند لب ها درمان طی چهار تا هشت هفته تکرارمي شود و در مناطقی که رشد موها آهسته است ، درمان به 12 تا 16 هفته نياز دارد.

خلاصه

به طور کلی ،لیزر موهای زائد یک راه حل ایمن ، موثر و دائمی برای از بين بردن موهای زائد بدن است. در حال حاضر طیف گسترده ای از دستگاه های لیزرموهای زائد ، متناسب با هر نوع نیاز و بودجه در دسترس است.

چه دستگاه لیزر خانگی برای موهای زائد بهتر است؟

بهترین نوع دستگاه لیزر خانگی موهای زائد باید چندکاره باشد و فناوری اصلاح نور داشته باشد دستگاه لیزر خانگی پوست لسکلتون ،اینفیس، وی جی ار، رمینگتون، میس مون و بابیلیس در بازار وجود دارد

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد چند است؟

قیمت دستگاه بر اساس برند ، عملکرد و چندکاره بودن دستگاه متفاوت می باشد همچنین برخی از دستگاه های لیزر موهای زائد دارای ماساژور هستند که اگر خواهان این قابلیت باشید باید هزینه بیشتری بپردازید

دستگاه لیزر موهای زائد چگونه عمل میکند؟

در دستگاه های لیزر خانگی ، نور لیزر هر چیزی را که دارای رنگ تیره باشد بصورت کنترل شده فولیکول مو را می سوزاند که در نهایت ریش مو را از بین می برد.

4.6/5 - (5 امتیاز)

لیست پرفروشترین محصولات (جهت مشاهده محصولات بیشتر یکی از دکمه های سبز رنگ را انتخاب کنید)
قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن خانگی(9مارک اصل2023)

قیمت لیزر موهای زائد اینفیس مدل ZH-01D

  • منبع انرژی
    آداپتور برق
  • سایر مشخصات
    – رفع موهای زائد بدن بدون درد و بدون جاگذاشتن لکه های سیاه
  • – تنظیم شدت نور دستگاه متناسب با نوع پوست
  • – دارای 5 حالت برای نواحی مختلف بدن
  • این حالت ها متناسب با محل بدن که قصد استفاده از آن را دارید قابل تنظیم میباشند تا کارایی دقیق تر و بهتر داشته باشند
  • هرچه درجه بیشتر باشد قدرت آن بیشتر میشود و کارایی از بین بردن موی آن افزایش می یابد
  • – بیش از 900000 شات مفید
  • – نمایشگر LCD
  • – قابل مشاهده بودن هر فلش
پوشش بالا/پیشنهاد مشتریان
بیش از 50 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن خانگی(9مارک اصل2023)

خرید لیزر رفع موهای زائد سیلک پرو لیزر بدن و صورت مدل دایود Dd2

  • تکنولوژی اصلاح
    لیزر
  • مقاومت در برابر آب
    ندارد
  • قابلیت شستشو
    ندارد
  • منبع تغذیه
    برق خانگی(با سیم)
  • استند شارژ
    ندارد

با گسترش فناوری و پیشرفتی که داشته بخصوص اختراع فناوری لیزر ، برای حذف دائمی موی زائد راه حلی دائمی پیدا شدیکی از علت های که دستگاه های لیزر برای همه قابل استفاده نیست قیمت بالای آنهاست و همین علتی برای مهندسان شرکت‌های سازنده‌ی لوازم سلامت و زیبایی تحقیقات خود را روی دستگاه‌هایی خانگی به‌صرفه و با درصد موفقیتی بالاتر از دستگاه‌های قبلی متمرکز کردند. دستگاه‌هایی که تمام افراد بتوانند در هر شرایطی به‌راحتی از آن‌ها استفاده کرده و در مدت کوتاهی بدون صرف هزینه‌های هنگفت و بدون واردشدن آسیب‌های احتمالی به پوست، نتیجه‌ی مطلوب خود را به دست بیاورند.

اثربخشی بالا/قدرت بالا
بیش از 60 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن خانگی(9مارک اصل2023)

دستگاه لیزر بدن خانگی لسکلتون مدل T-006

  • تکنولوژی اصلاح
    نوری (IPL)
  • منبع تغذیه
    برق خانگی(با سیم)
  • تعداد سری
    2 عدد
  • وزن دستگاه
    950 گرم
  • سایر توضیحات

    شش ماه ضمانت اصلی “گروه بازرگانی سام”

    • دارای سنسور تشخیص رنگ پوست جهت جلوگیری از تغییر رنگ پوست بعد از استفاده
    • قابلیت استفاده برای خانم ها و آقایان
    • قابلیت از بین بردن جای جوش و آکنه
    • قابلیت تنظیم پنج قدرت مختلف از ضعیف تا قوی
    • قابلیت استفاده برای تمامی نقاط مختلف بدن
بی ضرر/موثر
بیش از 20 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن خانگی(9مارک اصل2023)

لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-717

  • سایر توضیحات
    دارای کیفیتی اروپایی با تاییدیه استاندارد اروپا CE
  • دارای عملکردی چندگانه مشابه سیستم های کلینکی
  • جوابگوی رفع همیشگی موهای زائد چند نفر از اعضای خانواده
  • مجهز به لامپ رفع موهای زائد(HR) با تعداد شات 400 هزار
  • مجهز به لامپ جوانسازی پوست (SR) باعث کلاژن سازی و مناسب پوست های پیر، کدر، ناهموار و داری چین و چروک سطحی
  • مجهز به لامپ خنک سازی جهت خنثی کردن شدت گرمای منتقل شده به طبع آن جلوگیری از سوختگی و دردهای پوستی
  • دارای سری قابل تعویض (قابل توجه سالنهای آرایشی)
شات زیاد/موثر
بیش از 10 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن خانگی(9مارک اصل2023)

لیزر خانگی دس لیزر بدن و صورت مدل سه کاره GP586

  • تکنولوژی اصلاح
    لیزر
  • مقاومت در برابر آب
    ندارد
  • قابلیت شستشو
    ندارد
  • سر قابل شستشو
    ندارد
  • منبع تغذیه
    برق خانگی(با سیم)

دستگاه  لیزر خانگی دیس برای کل بدن قابل استفاده می باشد. اسن دستگاه هم مانند دستگاه های کلینیکی لامپ داشته که مدت زمان دوره ای دارند مثلا لامپ رفع موهای زائد یرای غیر فعال شدن ریشه های مو ب10 تا 12 جلسه نیاز خواهد بود . عملکرد سه کاره دستگاه لیزر خانگی دس: یکی از مهمترین ویژگی های دستگاه ای پی ال خانگی DEESS که با تعویض لامپ ها (تغییر طول موج) عملکرد دستگاه تغییر خواهد کرد.

صرفه جویی هزینه و زمان
بیش از 60 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن خانگی(9مارک اصل2023)

دستگاه لیزر بدن رمینگتون مدل IPL4000 مناسب برای بانوان

  • منبع تغذیه
    برق خانگی(با سیم)
  • استند شارژ
    ندارد
  • قابلیت تنظیم سرعت
    ندارد
  • سایر توضیحات
    – عمر فلش: 1500 فلش
  • – دستگاه از بین برنده مو شامل موارد زیر می باشد:‌ دستگاه تامین انرژی – ماشین لیزر همراه با چراغ کارتریج – پنجره فلش، ضد اشعه های مضر
  • – پالس سریع:‌ فلش در هر 2 ثانیه
  • – در زمان خرید یک فلش داخل کارتن دستگاه می باشد
  • – نشانگر LED شارژ
  • – چراغ شدت لیزر
  • – چراغ نشانگر حالت استفاده دستگاه
  • – چراغ نشانگر عمر فلش لیزر
بی ضرر/اثربخش
بیش از 5 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن خانگی(9مارک اصل2023)

خرید دستگاه لیزر موهای زائد اومیت مدل T-006i

  • تکنولوژی اصلاح
    لیزر
  • مقاومت در برابر آب
    ندارد
  • قابلیت شستشو
    ندارد
  • استفاده به صورت خشک و مرطوب
    ندارد
  • سر قابل شستشو
    ندارد
  • ماساژور
    ندارد
  • منبع تغذیه
    برق خانگی(با سیم)
  • استند شارژ
    ندارد
  • قابلیت تنظیم سرعت
    دارد
  • تعداد سری
    2 عدد
  • سایر توضیحات
    دستگاه دارای دو نوع پرتاب نور با دو کاربرد است، حالت HR برای حذف موهای زائد و حالت SR برای جوانسازی و رفع چین و چروک و جای جوش است
  • دارای سنسور تشخیص رنگ پوست
  • قابلیت اجرای 300 هزار شات
ارزان
بیش از 20 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن خانگی(9مارک اصل2023)

دستگاه لیزر بدن رمینگتون مدل IPL6750

  • تعداد سری
    3 عدد
  • سایر توضیحات
    – دارای سری‌های مخصوص بدن، صورت و نقاط محدود
  • – سری مخصوص بدن به مساحت 3 سانتی‌متر مربع ( هر 3 ثانیه یک فلش)
  • – سری مخصوص صورت به مساحت 2 سانتی‌متر مربع (هر 4 ثانیه یک فلش)
  • – سری مخصوص نقاط محدود به مساحت 2 سانتی‌متر مربع (هر 2 ثانیه یک فلش)
  • – دارای فناوری تابش نور شدید با پالس (Propulse)
  • – 5 سطح تابش قابل تنظیم
  • – دارای سنسور تشخیص رنگ پوست
  • – دارای حالت تک فلش و فلش مداوم
  • – نتایج بالینی تاییدشده
همه چی تمام
بیش از 40 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن خانگی(9مارک اصل2023)

دستگاه لیزر موهای زائد یومیت مدل T-006

  • – دارای فلش لامپ کوارتز
  • – دارای دکمه خاموش و روشن
  • – دارای چراغ های تشخیص رنگ پوست
  • – دارای چراغ های نشانگر میزان قدرت لیزر
  • – دارای چراغ نشانگر وضعیت فعالیت دستگاه
  • – دارای دکمه های کم و زیاد برای تنظیم میزان قدرت
  • – دارای سری اضافه برای نقاط کوچکتر بدن مانند خط بیکینی
  • – دارای تکنولوژی IPL برای از بین بردن مو های زائد و جوان سازی پوست
  • – دارای سنسور تشخیص رنگ پوست برای جلوگیری از تغییر رنگ پوست پس از استفاده
  • – قابلیت استفاده برای خانم ها و آقایان
  • – قابلیت استفاده برای تمامی نقاط مختلف بدن
  • – گواهینامه CE,FC,ROHS
باکیفیت مناسب
بیش از 5 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن خانگی(9مارک اصل2023)

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد دس مدل GP580

  • تکنولوژی اصلاح
    لیزر
  • مقاومت در برابر آب
    ندارد
  • قابلیت شستشو
    ندارد
  • سر قابل شستشو
    ندارد
  • منبع تغذیه
    برق خانگی(با سیم)
  • استند شارژ
    ندارد
  • قابلیت تنظیم سرعت
    دارد
قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن خانگی(9مارک اصل2023)

قیمت لیزر موهای زائد دس مدل سه کاره GP586

  • تعداد موچین
    1
  • وزن
    350 گرم
  • اقلام همراه
    – کیف نگه دارنده
  • – عینک محافظ
  • تکنولوژی اصلاح
    لیزر
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری
  • جنس موچین
    سرامیک
  • امکان استفاده با برق مستقیم
    بدون نیاز به شارژ و یا باتری
  • دارای سه لامپ با کارایی متفاوت، رفع موهای زائد، جوانسازی، رفع آکنه
  • امکان تنظیم انرژی در پنج درجه
  • قابلیت سیصد و پنجاه هزار شات برای هر لامپ
  • بسیار سبک و قابل حمل
قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن خانگی(9مارک اصل2023)

دستگاه لیزر موهای زائد مک استایلر مدل MC-77000

  • تکنولوژی اصلاح
    لیزر
  • مقاومت در برابر آب
    ندارد
  • قابلیت شستشو
    ندارد
  • منبع تغذیه
    برق خانگی(با سیم)
  • استند شارژ
    ندارد
  • قابلیت تنظیم سرعت
    دارد
  • تعداد سری
    ۲ عدد
  • وزن دستگاه
    ۳۰۵ گرم
  • سایر توضیحات
    قابلیت تنظیم در ۵ سطح قدرتی
  • دارای صفحه نمایش
  • قابلیت تنظیم سطح با توجه به نوع پوست
  • دارای فن
قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن خانگی(9مارک اصل2023)

دستگاه لیزر رفع موهای زائد سنسیکا سری Sensilight مدل Prime

  • تکنولوژی اصلاح
    لیزر
  • مقاومت در برابر آب
    ندارد
  • قابلیت شستشو
    ندارد
  • منبع تغذیه
    برق خانگی(با سیم)
  • استند شارژ
    دارد
  • قابلیت تنظیم سرعت
    دارد
  • تعداد سری
    2 عدد
  • وزن دستگاه
    295 گرم
  • سایر توضیحات
    لیزر موهای زائد و لیزر جوانسازی پوست در یک دستگاه
قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن خانگی(9مارک اصل2023)

لیزر موهای زائد سیلک ان مدل AS102275A

  • تکنولوژی اصلاح
    لیزر
  • مقاومت در برابر آب
    ندارد
  • قابلیت شستشو
    ندارد
  • منبع تغذیه
    برق خانگی(با سیم)
  • استند شارژ
    ندارد
  • قابلیت تنظیم سرعت
    دارد
قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن خانگی(9مارک اصل2023)

خرید دستگاه لیزر موهای زائد کورس مدل 2501

  • سایر توضیحات
    – دارای نمایشگر LCD
  • – مناسب استفاده خانگی
  • – دارای دو نوع سری
  • – به همراه عینک محافظ
  • – ۲۴ ولت
  • – مجهز به دو سری مختلف برای حذف مو و جوان سازی پوست
  • – مجهز به سنسور شناسایی نوع پوست
  • – قابل استفاده برای بیشتر از ۳۰۰ هزار بار
  • – مناسب برای انواع مختلف پوست
  • – دارای ۵ قدرت تابش نور
  • – دارای سری مخصوص برای موهای صو

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4.6/5 - (5 امتیاز)
نوشته های مرتبط

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی اصل(8مدل موثر باکیفیت1402)

دستگاه تصفیه کننده آب آب ماده ای اساسی برای تمام اشکال زندگی است و بدون آن نمی توان زندگی کرد […]

قیمت بهترین دستگاه تست قند خون پرفروش(7مدل دقیق اصل2023)

دستگاه تست قند خون زمانی بود که کنترل سطح گلوکز یا قند خون در خانه برای بیماران دیابتی غیرممکن بود، […]

قیمت بهترین کرم سفید کننده و روشن کننده پوست(15مدل قوی1401)

كرم هاي روشن کننده پوست به منظور روشن كردن رنگ پوست به كار مي روند. از نظر بالینی، تمامي بهترین […]

قیمت بهترین کرم ضدلک پشت دست(11مدل قوی موثر1401)

کرم ضدلک یکی از بهترین راه های جلوگیری از لک و تیرگی های ناشی از استفاده داروهای هورمونی ، کهولت […]

قیمت انواع پودر دکلره رنگی مو(14مارک خوب خارجی2023)

پودر دکلره خوب برای افرادی که موی سفید دارند بسیار استفاده می شود این ماده باعث می شود که رنگدانه […]

قیمت بهترین لنز چشم طبی دائمی(6 مارک خوب ارزان1401)

بهترین لنز چشم یکی از گزینه های مهمی می باشد که می تواند جایگزین عینک شود استفاده افرادی که دارای […]

قیمت بهترین کرم ضد جوش فوری(18مدل ارزان ایرانی1401)

کرم ضد جوش از موثرترین راههای درمان و جلوگیری از آکنه و جوش های سطح پوست می باشد مسئله ی […]

قیمت بهترین کانسیلرارزان مناسب(13مدل پرفروش 2023)

کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد؟ کانسیلر خوب و ارزان جز لوازم آرایشی می باشد که برای بهینه و رفع نواقص […]

پرسش و پاسخ های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه
مشاهده دستگاه های لیزر موی زائد موثر و پرفروش