چگونه میز آرایش مرتبی داشته باشیم؟(12 ایده جذاب و کم هزینه)

  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
  • 0 نظر
  • سیسفا

در این مقاله قصد داریم چندین روش خلاقانه و منحصر به فرد برای مرتب سازی میز آرایش شما داشته باشیم پس ما با تا آخر همراه باشید.

در بازار وسایل و لوازم آرایش انواع بسیاری یافت می شود که بسیاری از خانم ها معمولا از هر کدام از آنها خرید کرده و روی میز آرایش خودشان دارند حتما توصیه میکنیم اگر به دنبال مرتب کردن میز آرایش خود هستید با سیسفا همراه باشید.

ایده اول: از ظرف های شیشه ای استفاده کنید

این راه حل بسیار کاربردی و عالی می باشد و به شما کمک می کند تا تمامی وسایل آرایش خودتان را به سادگی مرتب کنید شما بایستی تعدادی ظرف شیشه ای را تهیه کنید یا اگر در خانه چندین ظرف شبیه هم را دارید کفایت می کند و سپس لوازم بهداشتی و آرایشی را درون آن بریزید.

ایده دوم: استندهای لوازم آرایشی

یکی از راه حل های ساده استفاده از استند لوازم آرایشی بزرگ می باشد شما می توانید با خرید استند آرایشی تمامی وسایل را به شکلی کاملا مرتب درون آن قرار دهید تا میزی مرتب داشته باشید.

استند لوازم آرایش برای مرتب سازی میز آرایش

ایده سوم: مرتب کردن اختصاصی براش آرایشی

اگر بتوانید چرم یا هر پارچه دیگری را تهیه کنید می توانید کیف مناسب برای ست برس ارایشی خودتون درست کنید و براش ها را خیلی شیک و ساده مرتب کنید.

مرتب کردن اختصاصی براش آرایشی

ایده چهارم: ساخت دکور چوبی دیواری برای وسایل

اگر کمی به خودتان زحمت دهید یا به نجاری بروید و سفارش یک دکور یا طبق کوچک را بدهید می توانید تمامی اکسسوری های آرایشی خودتان را درون آن قرار دهید.

ساخت دکور چوبی دیواری برای وسایل

ایده پنجم: ساخت کیسه های  پارچه ای برای لوازم آرایشی

این نوع کیسه های در بسیاری از مکان ها مانند کمدها ، آشپزخانه و … استفاده می شوند اما شما می توانید برای قرار دادن وسایل آرایشی  از آن استفاده کنید.

کیسه پارچه ای برای مرتب سازی وسایل آرایشی

ایده ششم: مرتب کردن با استفاده از ظروف چینی

اگر در خانه ظروف سفالی یا چینی داشته باشید ایده ی بسیار خوبی است که تمامی وسایل را درون آن ها قرا دهید اگر هم ندارید می توانید از بیرون با قیمت بسیار پایین خریداری کنی.

ایده هفتم: استفاده ای صفحه آهنی برای مرتب سازی اکسسوری

این ایده خیلی عالی و خلاقانه می باشد حتما از آن استفاده کنید ابتدا ورق آهنی به اندازه دلخواهی که می خواهید را تهیه کنید سپس روی آن را پارچه ای بکشید و به دیوار بزنید بعد از آن پشت هر کدام از وسایل میکاپ خود یک آهنربا چسبانده تا به صفحه آهنی بچسبد.

استفاده ای صفحه آهنی برای مرتب سازی اکسسوری

ایده هشتم: استفاده از جای عینک

یک روش دیگر برای مرتب سازی قلموهای آرایش می تواند استفاده از جاعینکی باشد تمامی برس های خود را می توانید به در جعبه عینک خود قرار دهید و در همه جا از آن استفاده کنید.

قرار دادن براش آرایش در جعبه عینک

ایده نهم: مرتب کردن میز با جاشمعی های کوچک

برای اینکه میز آرایش مرتب تری داشته باشید می توانید لوازمی مانند رژلب و..را درون جاشمعی های کوچک قرار دهید تا در صورت استفاده مجدد به آن دسترسی داشته باشید.

ایده دهم: قرار دادن لاک های ناخن در شیشه های بزرگ

می توانید شیشه های بزگی را تهیه کنید و درون آن بهترین لاک های ناخن را قرار دهید این باعث می شود به راحتی اگر به آنها احتباج داشته باشید مجدد بتوانید از آن ها استفاده کنید.

قرار دادن لاک های ناخن در شیشه های بزرگ

ایده یازدهم: نظم دهی میز آرایش با استفاده از سبد چوبی

باید کمی زمان بزارید و سبدی نسبتا بزرگ از جنس چوب درست یا تهیه کنید سپس درون آن را با پارچه های پوشش دهید و وسایل اکسسوری را درون آن قرار دهید.

نظم دهی میز آرایش با استفاده از سبد چوبی

ایده دوازدهم: استفاده از قلاب ها برای مرتب کردن لوازم برقی

اگر لوازم برقی مانند اتو مو یا سشوار برقی دارید می تواند در پشت کمد یا به دیوار خود قلاب هایی را بزنید و آنها را آویزان کنید و به راحتی از آن ها استفاده کنید حتی اگر نزدیک پریز برق این کار را انجام دهید می توانید سیم آن ها را بر روی قلاب باشد تا مزاحم کار شما نشود.

استفاده از قلاب برای نگهداری لوازم برقی

Rate this post
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط

8 مدل حرفه ای ریش مردانه جدید و جذاب که باید ببینید

ریش یکی از زیبایی های جذاب در چهره آقایان و پسران می باشد که نوع و اصلاح آن می تواند […]

پرسش و پاسخ های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه