قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • 0 نظر
  • سیسفا

ریزش مو یکی از تجربه های ناخوشایندی می باشد که بسیاری از افراد جامعه با آن درگیر هستند و یکی از بهترین راه های پیشگیری شامپوی ضد ریزش مو می باشد.اگر موهای چرب یا خشکی دارید باید به سلامتی موی سر خود اهمیت بدهید.

انواع بسیاری از بهترین شامپوهای ضدریزش مو خارجی و ایرانی وجود دارد اما انتخاب بین این همه مدل های گوناگون بسیار سخت می باشد ما سعی کرده ایم که پرطرفدارترین ها را به شما معرفی کنیم.
در ادامه با سیسفا باشید تا دلایل ریزش مو را برای شما عنوان کنیم سپس با بهترین راه حل ها آشنا شوید.

عوامل ریزش موی اشخاص و حل این مشکل توسط شامپو ریزش مو

عوامل ارثی:

از مهمترین و شایع ترین دلایل ریزش مو در اکثر اشخاص ارث می باشد در این حالت بصورت ژنتیکی و انتقال از نسل های قبلی به شخص انتقال پیدا می کند و در نهایت وسط سر شخص مورد نظر دچار طاسی می شود.

عوامل هورمونی:

دلیل دیگری که می تواند سبب ریزش موی فرد شود فعالیت زیاد یا کم برخی از هورمون ها می باشد که منجر به ریزش می شود.

عامل لوازم گرمایشی:

اما از دیگر علت های ریزش موی افراد که زیاد به آن توجهی ندارند استفاه از لوازم گرمایش می باشد که سشوار ، اتوی مو و.. بوده که در دراز مدت ریشه مو و پوست سر را خشک کرده و مو ریزش پیدا می کند.

عوامل استرس و اضطراب:

اگر به هر دلیلی شخص استرس یا اضطرابی داشته باشد می تواند باعث ریزش موی شود این مورد هم از عوامل شایع در بیشتر افراد جامعه دیده می شود.

چندین عامل دیگری مانند کم آبی ، عدم تحرک کافی ، عدم دریافت ویتامین D ، کمبود خواب باکیفیت و سیگار کشیدن که باید تمامی این موارد رفع شود تا ریزش مو نداشته باشید.

این پیشنهادعالی از دست نده:
قیمت بهترین کرم مرطوب کننده پوست(25مدل اصل2023)

برای این که بهترین نتیجه را از درمان ریزش موی خود بگیرید ابتدا بایستی علت دقیق ریزش موی خود را تشخیص دهید بعد از آن باید به راه های درمانی آن فکر کنید.
اما ساده ترین و کم هزینه ترین راه حل می تواند استفاده از شامپوهای ضد ریزش می باشد که بایستی حاوی مواد موثری شامل ساپالمیتو ، بیوتین ، کافئین و کتوکونازول باشند.
اگر ریزش موی شما از عوامل ارثی می باشد باید شامپوی ضد ریزش مویی که حاوی ماده آندروژنتیک هست را در طول یک دوره درمانی مصرف کنید.
انواع دیگری از بهترین شامپو ضد ریزش وجود دارند که حاوی ترکیباتی بنام رینفولتیل می باشند این نوع از شامپوها برای افرادی می باشد که از موهای حساس و شکننده برخوردار هستند در نتیجه این شامپوها جهت ریزش موی نوع 3 یعنی عوامل استفاده از لوازم گرمایشی مناسب می باشد.

مغرفی بهترین شامپوهای ضد ریزش مو

چند نکته در مورد انتخاب بهترین شامپو ضد ریزش مو

  • به حساسیت های خود نسبت به مواد خاص از تجربه های قبلی دقت داشته باشید
  • از شامپوهای معمولی که توانایی ضدریزش را ندارند اکیدا خودداری کنید
  • شامپوهایی که چندین کار را انجام می دهند می توان انتخابی مناسب باشد.
  • به نوع پوست خود توجه کنید که آیا چرب یا خشک و یا معمولی است و سپس شامپوی مناسب را تهیه کنید
  • سطح PH شامپو بین 4.5 تا 6 باید باشد تا بهترین حالت را نسبت به سطح پوست شما ایجاد کند.
  • از شامپوی ضد ریزش مو که از مواد فعال طبیعی ساخته شده اند استفاده کنید و از پارابن ها ، فتالات ها و .. اجتناب کنید
  • اگر موهای نازکی دارید از شامپوهای شفاف یا ملایم استفاده کنید.
  • افراد دارای موهای خشک شامپوهایی حاوی مواد مرطوب کننده را باید انتخاب کنند.

جهت جلوگیری از ریزش مو چه مواد غذایی را بخوریم؟

یکی از نکات بسیار مهمی که بسیاری از افراد از آن غفلت می کنند تغذیه سالم و رژیم غذایی مناسب می باشد که می تواند علاوه بر شامپوی ریزش مو راهکاری بسیار تاثیرگذار باشد.

چند نکته ی مهم:

ماده ی بسیار عالی که بدن به آن احتیاج دارد و در غذاهای دریایی مانند ماهی ، میگو و…به علاوه زیتون موجود می باشد امگا 3 می باشد که خیلی میتواند کمک رسان باشد.

اما سبزیجات و میوه جات جز ارزان ترین ها هستند و به راحتی در دسترس هستد سبزیجاتی مانند اسفناج ، چغندر ، و سبزیجات قرمز و سبزرنگ در پیشگیری از ریز مو عالی می باشد.

خوردن مواد پروتئینی سبب محکم شدن ریشه موی شما می شود پروتئین در لبنیات ، تخم مرغ و گوشت غنی می باشد.

پرسش و پاسخ درباره شامپو ضد ریزش مو:

بهترین شامپو ضد ریزش مو چیست؟

باید شامپویی را انتخاب کنید که موجب سالم نگه داشتن پوست و موی شما شود و باعث می شود که پوست کف سر و موی شما محیطی جدید را تجربه کند تا موهای قبلی تقویت شوند و موهای جدید رشد کنند شامپوها اگر دارای مواد موثره ای مانند ویتامین E ، آمینو اسیدها ، ویتامین های گروه ب و جینسینگ باشند قوی تر عمل می کنند.

شایع ترین عوامل اصلی و مهم ریز مو چیست؟

عواملی همچون ارث ، فشارهای روحی روانی مانند استرس و اضطراب ، کم خوابی ، کمبود ویتامین های B و E کم کاری غده تیروئید و کمبود پروتئین جز مهمترین عوامل ریز مو در انسان می باشند.

نحوه استفاده از شامپو ضد ریزش مو چگونه است؟

در هفته نسبت به افراد عادی باید چندین مرتبه به حمام بروید و شامپوی ضد ریزش را روی سر ماساژ دهید و بیاد داشته باشید این ماساژ بیشتر روی پوست شما انجام شود و سپس بعد از تقریبا 5 تا 7 دقیقه شامپو جذب پوست و ریشه های مو شده و سپس آبکشی نمایید.

 

4.1/5 - (7 امتیاز)

لیست پرفروشترین محصولات (جهت مشاهده محصولات بیشتر یکی از دکمه های سبز رنگ را انتخاب کنید)
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

خرید شامپو تقویت کننده و ضد ریزش سریتا مدل Caffeine حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • خصوصیت
    تقویت‌کننده , ضد ریزش
  • مخصوص
    انواع موها
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • حجم
    200 میلی لیتر
  • ویتامین
    دارد
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    کافئین ساوپالمیتو
پرفروش/موثر
بیش از 999 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

بهترین شامپو ضد ریزش و تقویت موهای چرب درمالیفت مدل Vita-Grow حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • مخصوص
    موهای آسیب دیده
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • حجم
    200 میلی لیتر
  • ویتامین
    ندارد
  • عصاره
    ندارد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    1550/ظ/56
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    روش مصرف: پس از خیس نمودن موها، میزان کافی از شامپو را بر روی کف سر و موها مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت 1 دقیقه روی پوست سر نگه داشته و سپس آبکشی نمایید. در طی هر بار استحمام این عمل را دوبار انجام دهید. از این شامپو می توانید به صورت روزانه استفاده کنید.
  • سایر توضیحات
    کمک به رفع ریزش موی سر با علل مختلف (اندروژنتیک و غیر اندروژنتیک )
  • تقویت کننده رشد فولیکول های ضعیف موهای سر
ارزان/پرفروش
بیش از 999 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو فولیکا حجم 200 میلی لیتر

باید توجه داشته‌باشید که شامپوی نامناسب یا استفاده‌ نامناسب از‌شامپو ممکن‌است سبب آسیب‌دیدگی بافت مو شود؛ مثلا نمی‌توان از تمام شامپوها هر‌روز استفاده‌کرد یا اگر موی بلندی دارید، تمام آن به یک‌نسبت چرب یا کثیف نخواهد شد. پس در‌مورد انتخاب و روش استفاده‌از شامپو دقت کنید. یکی‌از شامپوهایی که تقویت‌کننده بسیار قوی‌است و از ریزش مو جلوگیری می‌کند، شامپو تقویت‌کننده و ضد‌ریزش مو فولیکا حجم 200 میلی‌لیتر است. این‌شامپو مخصوص موهای آسیب‌دیده و نازک است و برای آقایان و بانوان مناسب خواهد‌بود. شامپو ضد‌ریزش فولیکا حاوی ویتامین‌های B6 و B7 و عصاره گیاه آرنیکا است. عصاره این‌گیاه، تقویت‌کننده و تسکین‌دهنده بوده و از‌آن‌ برای تولید شامپو‌های ضدشوره و ضد‌ریزش استفاده می‌شود. این‌شامپو‌ با ‌فعال‌سازی و تقویت پیاز مو، باعث افزایش تعداد موهای موجود درمرحله رشد شده و جریان‌خون مویرگی پوست‌سر را افزایش می‌دهد.

ایرانی/ویتامینه
بیش از 999 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده موهای چرب استم سل مدل Oily Scalp حجم 250 میلی لیتر

شامپوهای تخصصی استم سل نسل جدیدی از شامپوها هستند که با استفاده از مواد گیاهی و مواد موثره طبیعی فرمول‌بندی و تولید شده‌اند و مواد شوینده آن فاقد هرگونه مواد شیمیایی مضراست. به این صورت که برند بسیار خلاق استم سل ، 10 عامل تخریب‌کننده و سرطان زا پوست و مو را از فرمول شامپوها حذف کرده‌است. ازجمله این مواد تخریب‌کننده میتوان به سولفات و پارابن اشاره‌کرد. چربی زیاد ایجاد‌شده توسط غدد چربی باعث نازک شدن سریع موها می‌شود، زیرا غذای مناسب از رگ‌های خونی دریافت نمی‌کند و از سوی دیگر، تنفس مو نیز دچار اختلال می‌شود. این امر باعث ریزش موهای شما می‌شود. در نتیجه این شامپو علاوه بر حذف سولفات و 9 عامل تخریب‌کننده و سرطان زا دیگر مو، بدون اینکه باعث خشکی و آسیب به پوست سر و موها شود، فعالیت آنزیم 5 آلفا ردوکتاز را مهار کرده و از تولید DHT که عامل اصلی ریزش مو است جلوگیری می‌کند.

همه کاره/برای موی چرب
بیش از 750 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو ضد ریزش مو سان سیلک مدل Hair Fallمقدار 600 میلی لیتر

مشخصات

  • خصوصیت
    تقویت‌کننده , ضد ریزش
  • مخصوص
    موهای شکننده
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • حجم
    600 میلی لیتر
  • ویتامین
    ندارد
  • عصاره
    ندارد
  • کشور مبدا برند
    ایران
تقویت کننده/ایرانی
بیش از 370 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو ضد ریزش لافارر مدل Minoxi For Oily Hair حجم 250 میلی لیتر

شامپو ضد ریزش ماینوکسی لافارر مخصوص موهای چرب و کدر حاوی ماینوکسیدیل، کافئین، کراتین، Zn-PCA ، عصاره چای سبز و ویتامین B5 می‌باشد که موجب اثر هم افزایی ماینوکسیدیل و کافئین در پیشگیری از ریزش مو، قدرت جذب سریع و تام مواد به دلیل وجود کافئین، تحریک رویش مجدد تارهای مو، ممانعت از تولید DHT و جلوگیری از ریزش موی ارثی یا آندروژنیک می‌گردد، عصاره های گیاهی به کار رفته در شامپو باعث تنظیم ترشح غدد چربی پوست سر، حالت پذیری، افزایش حجم موها و افزایش گردش خون مویرگی می‌‌شوند.

 

موثر/عصاره چای سبز
بیش از 320 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

خرید پک شامپو ضد ریزش و تونیک پرومین سریتا مدل Chute مجموعه 2 عددی

شامپو پرومین سریتا Cerita Pro Min Shampoo این شامپو باعث افزایش خون رسانی و تغذیه بهتر فولیکول مو و جلوگیری از ریزش مو و کنترل ریزش موی آندروژنیک , تقویت و افزایش ضخامت تارهای مو و ترمیم و استحکام موی آسیب دیده نیز می باشد. از جمله ویژگی های این شامپو به موارد فوق می توان اشاره نمود: افزایش خون رسانی و تغذیه بهتر فولیکول مو، جلوگیری از ریزش مو، کنترل ریزش موی آندروژنیک، تقویت و افزایش ضخامت تارهای مو ، ترمیم و استحکام موی آسیب دیده ، رطوبت رسان ، عامل لطافت و درخشندگی ، تنظیم PH پوست سر، تنظیم ترشح چربی موی سر. تونیک ضد ریزش پرومین سریتا Cerita Hair Tonic Anti Chule یک محرک رویش مجدد مو و تقویت مو , تقویت و افزایش ضخامت تارهای مو می باشد که استحکام ریشه مو با تولید لامینین و مهار فاکتورهای التهابی و رشد مجدد با افزایش خون رسانی و متابولیسم سلولی فولیکول را انجام می دهد

گیاهی
بیش از 350 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو مو سینره مدل تقویت کننده و ضد ریزش حجم 250 میلی لیتر

محصولات ضد ریزش موجود در برنامه درمانی آنها علاوه بر دارا بودن مواد آنتی آندروژن باید توجه خاصی به رفع نیازهای متابولیکی آنها داشته باشند. شامپو تقویتی بانوان با درنظر گرفتن این نیازها به گونه ای طراحی شده که مواد مورد نیاز رشد مو را در اختیار فولیکول مو قرار داده و با بهبود گردش خون در پوست سر، متابولیسم سلولهای زایای فولیکول مو را افزایش می دهد و علاوه بر کاهش ریزش مو به رشد مجدد و بلند شدن موها نیزکمک می کند. سورفاکتنت های به کار برده شده در این فرآورده با پوست و مو بسیار سازگارند. در این شامپو از اختلاط چند سورفاکتنت آنیونی و غیر یونی استفاده شده است تا اثر محرک آنها کاهش یابد

ارزان و موثر
بیش از 280 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

قیمت شامپو مو نلی مدل ضد ریزش حجم 300 میلی لیتر

یکی از محصولات ضد ریزش برند نلی، شامپو ضد ریزش و تقویت کننده گلد نلی است. این محصول یکی از پر فروش ترین محصولات این برند است.شامپو ضد ریزش و تقویت کننده گلد نلی 24k حاوی ترکیبات بسیار موثر است. از این ترکیبات می توان به ذرات ریز طلای 24 عیار اشاره کرد. این عنصر یکی از مهم ترین ترکیبات محصولات این لاین از برند نلی است چرا که طلای 24 عیار مو ها را تقویت کرده و به آن درخششی همچون طلا را هدیه می دهد. شامپو ضد ریزش و تقویت کننده گلد نلی 24k در ترکیبات خود از گیاهان موثر متنوعی استفاده کرده است. به طور مثال عصاره نعنا، گل همیشه بهار، رزماری و پیچک است. این گیاهان به رشد مو ها کمک کرده و از سوی دیگر وجود گیاهانی مانند بابا آدم، مریم گلی به حفظ و افزایش استحکام مو ها کمک می کند. به این طریق نه تنها مو ها بیش از قبل رشد می کنند، بلکه موهای تازه رشد کرده، قوی تر از قبل می باشند. این شامپو خاصیت آنتی باکتریالی نیز داشته و با کنترل چربی پوست سر، از ریزش مجدد مو جلوگیری می کند. همچنین این محصول با فرمول منحصر به فردی که دارد مناسب درمان ریزش های هورمونی نیز هست.

گیاهی/اثرگذاری قوی
بیش از 50 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

پک شامپو ضد ریزش کافئین و هیروتونیک گیاهی T2 سریتا مدل Herbal مجموعه 2 عددی

  • خصوصیت
    تقویت‌کننده , ترمیم کننده , روزانه , ضد ریزش
  • مخصوص
    انواع موها , موهای آسیب دیده
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • حجم
    200 + 60 میلی لیتر
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین B3 , ویتامین B5
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    کافئین
  • کشور مبدا برند
    ایران
اثربخشی سریع
بیش از 190 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده مو ام کیو مدل Anti-Hair Loss حجم 200 میلی لیتر

این کمپانی شامپو ضد ریزش (ANTI HAIR LOSS SHAMPOO) روانه بازار کرده است. این شامپو علاوه بر اینکه کنترل کننده ریزش مو ، افزایش دهنده خون رسانی به کف سر و محرک رویش مجدد مو است. که منجر به ترمیم تار مو و تقویت فولیکول مو خواهد شد و قادر به افزایش ضخامت موهای نازک و کم حجم است. همچنین این محصول با تنظیم چربی و رطوبت پوست سر برای انواع مو قابل استفاده است. نا گفته نماند این شامپو با خاصیت پاک کنندگی مناسبی که دارد پوست سر به منظور جذب بهتر سرم ضد ريزش MQآماده خواهد کرد.جهت استفاده مقداری از شامپو را بر روی موهای مرطوب مالیده و ماساژ دهید. بعد از یک دقیقه آبکشی نمایید سپس مجددآ موها را به شامپو آغشته نمایید، برای چند دقیقه ماساژ داده و آبکشی نمایید.

فرانسوی اصل
بیش از 50 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده پریم مدل A+ Bioba حجم 250 میلی لیتر

  • سایر توضیحات
    – پاکسازی پوست سر جهت نفوذ ترکیبات موثر و بهبود اکسیژن رسانی
  • – بهبود گردش خون و مهار ریزش مو
  • – رفع هرگونه التهاب و خارش پوست سر
  • – غنی از انواع ویتامین ها ، امگا 3 و 6
  • – افزایش ضخامت و استحکام مو و تقویت فولیکول های مو
  • – فاقد رنگ، پارابن و سیلیکون
تقویت کننده/ضد ریزشما
بیش از 320 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو ضد ریزش مو درمالاین حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • خصوصیت
    ضد ریزش
  • مخصوص
    انواع موها
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • حجم
    250 میلی لیتر
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین B5
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    رزماری و مریم گلی
ضدریزش گیاهی
بیش از 40 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو ضد ریزش موی کلینیک مدل 233

ترکیبی گیاهی با تلفیقی از ویتامینه (گروه B) ، اپی ژنین Apigenin و اولنولیک اسید Oleanolic Acid می باشد که توسط شرکت Sederma فرانسه تولید شده، با جلوگیری از پیری فولیکول ها از ریزش مو جلوگیری می کند. پروکپیل عامل اصلی ریزش مو Alopecia) ) را هدف قرار می دهد به اینصورت که هم جریان گردش خون مویرگی پوست سر را بهبود می بخشد، هم آنزیم 5-آلفا ردوکتاز را مهار می کند و هم باعث چسبندگی فولیکول مو در جای خود می شود و در نتیجه موجب تقویت فولیکول و جلوگیری از ریزش مو می شود.کافئین یکی از مواد موثر در تقویت رویش مو می باشد که همزمان به ضخیمتر شدن قطر مو کمک می کند. مکانیسم اثر کافئین هم مهار آنزیم 5-آلفا ردوکتاز است که با کاهش تولید DHA از ریزش مو جلوگیری می کند.عصاره جو دوسر یکی از عصاره های گیاهی استفاده شده در این نوع شامپو است که سرشار از پروتئین، اسید های چرب ، کلسیم و ویتامین های گروه B می باشد که به تقویت و شادابی مو کمک کرده، باعث از بین رفتن خارش و خشکی کف سر می شود.

دارای ویتامین
بیش از 10 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

بهترین شامپو ضد ریزش مو داو مدل Hairfall Rescue

  • سایر مشخصات
    تقویت‌کننده
  • شماره مجوز
    38/14829
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • ویژگی‌ها
    تقویت کننده
  • حجم
    400
باکیفیت
بیش از 170 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو ضد ریزش کلوران سری Extrait Vegetal مدل Quinine حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • خصوصیت
    تقویت‌کننده , ضد ریزش
  • مخصوص
    موهای آسیب دیده , موهای نازک
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • حجم
    200 میلی لیتر
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین B
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    پوست درخت گنه گنه
ویتامینه
بیش از 200 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

قیمت شامپو ضد ریزش مو لورآل مدل Elseve Arginine Resist X3 حجم 250 میلی لیتر

شامپوی ضدریزش «لورآل» در حجم 250 میلی‌لیتر تولید شده و با انواع مو سازگار است. خانم‌هایی که نگران ریزش موی سرشان هستند و کاهش حجم موهایشان آن‌ها را نگران کرده است، می‌توانند از این محصول استفاده کنند. شاید شما هم عقیده داشته باشید که بهترین شامپو همیشه گران‌ترین آن نیست؛ چراکه هر فرد باید متناسب با جنس موهایش به دنبال نوع خاصی از این محصول باشد. بهترین و مناسب‌ترین شامپو محصولی است که بعد از استفاده از آن، موها دچار خشکی و زبری نشوند. باید توجه داشته باشید که شامپوی نامناسب یا استفاده‌ی نامناسب از شامپو ممکن است سبب آسیب‌دیدگی بافت مو شود.

اصل
بیش از 50 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو ضد ریزش مو ژاک آندرل پاریس مدل STILACTIF حجم 200 میلی لیتر

در این شامپو از حداقل بیست و پنج نوع ماده‌ی تشکیل‌دهنده و یک ترکیب مؤثر و منحصر به فرد به نام کمپلکس پرودی اکتیف (Prodhy Actif Complex) استفاده شده است که خود متشکل از 9 عصاره‌ی گیاهی تأیید شده از سوی منابع معتبر علمی جهانی است. از خواص شامپو ضد ریزش ژاک آندرل حاوی گیاه سیر برای  تقویت و استحکام فولیکول و ساقۀ مو، حاوی گیاه آرنیکا و رزماری  برای تحریک گردش خون در پوست سر، حاوی گیاه گزنه سفید برای کاهش ریزش مو ارثی و کنترل چربی پوست سر، حاوی گیاه  باباآدم برای جلوگیری از عفونت های قارچی، حاوی گیاه شاهی و پیچک برای کمک به درمان موخوره  و حجم دهندۀ موی سر ، حاوی گیاه بابونه دارای اثرات ضد التهابی، ضد حساسیت و تورم پوست سر می‌توان اشاره کرد.

فرانسوی
بیش از 320 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو ضد ریزش کافئین ملونی مدل Hair Loss treatment caffeine حجم 400 میلی لیتر

  • خصوصیت
    تقویت‌کننده , ترمیم کننده , ضد ریزش , حجم دهنده
  • مخصوص
    انواع موها
  • حجم
    400 میلی لیتر
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین B5
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    کافئین
  • کشور مبدا برند
    آلمان
آلمانی
بیش از 120 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو مو شایورد مدل ضد ریزش حجم 300 میلی لیتر

  • خصوصیت
    ضد ریزش
  • مخصوص
    انواع موها
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • حجم
    300 میلی لیتر
  • ویتامین
    ندارد
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    گزنه، رزماری، بابونه، دم اسب، رازیانه، آویشن، سیر، مارش مالو و نعناع فلفل
موثر
بیش از 10 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده اند.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو ضد ریزش مو پنتن سری PRO-V مدل Anti Hair Fall حجم 200 میلی لیتر

شامپو «پنتن» (Pantene) مدل «Anti-Hair Fall» یک نمونه از شامچوهای مناسب برای افرادی با ریزش مو است. این شامپو که از سری محصولات «Pro-V» پنتن است؛ عملکردی موثر در کنترل ریزش مو دارد. این عارضه به راحتی قابل درمان نیست ولی می‌توان آن را کنترل کرد. شامپوی ضد ریزش موی پنتن مناسب شست‌وشوی انواع مو و نیز موهای آسیب دیده است. این شامپو حاوی مقداری لوسوین شیر است که تاثیر بسیار خوبی در آّرسانی و حفظ رطوبت مو دارد. با تاثیر این ماده بر فولیکول‌های مو، به بهود ساختار و ظاهر مو کمک می‌کند. از این شامپو هم خنم‌ها و هم آقایان می‌توانند استفاده کنند. رایحه‌ی خوب آن احساس تمیزی و دلپذیری لذت‌بخشی پس از استحمام، ایجاد می‌کند.

قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

قیمت شامپو تقویت کننده و ضد ریزش موی سر طلسم مدل Hair strengthening حجم 200 میلی لیتر

سم مانند دیگر محصولات طلسم فاقد هر گونه مواد شیمیایی است و به همین دلیل وابستگی در ریشه مو ایجاد نمی‌کند. به عبارت دیگر شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو طلسم صد در صد گیاهی است و عوارض جانبی ندارد. این محصول همچنین در کنترل موهای زائد ایجاد شده در اختلالات هورمونی نیز مفید است. اما مکانیسم اثر شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو طلسم بدین صورت است که ترکیبات این محصول جریان خون مویرگی را در کف سر افزایش داده و عمل تغذیه و اکسیژن رسانی به فولیکول‌های مو را به خوبی انجام می‌دهند. بدین صورت است که شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو طلسم به افزایش ضخامت و استحکام ساقه‌ی مو منجر می‌شود

قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو ضد ریزش کازموسپ مدل TRICHO حجم 250 میلی لیتر

شامپو ضد ریزش وتقویت کننده مناسب انواع مو کازموسپ توسط کشور فرانسه فرموله شده و به سفارش شرکت سپیتاک سلامت و زیبایی فارمد در شرکت مون روژین تولید گردیده است. این شلمپو موثر در کنترل و پیشگیری از انواع ریزش موو پاکسازی ملایم پوست سر از چربی ها و آلودگی ها میباشد و کمک به تنظیم چربی و رطوبت موها و پوست سرمیکند و با کمک به بهبود خون رسانی به فولیکول مو و حفظ و تقویت موهای تازه روئیده به واسطه ترکیبات آنتی اکسیدانت کمک به کاهش ریزش مو با تسکین التهاب و ریزالتهابات پوست سر میکند. این شامپو متناسب با PH طبیعی پوست سربه محافظت و ترمیم موهای آسیب دیده میکند وعدم آسیب به رنگ مواز خواص این شامپو میباشد

قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش تینولا بیوتی کد TI09 حجم 200 میلی لیتر

شامپو تقويت كننده و ضد ریزش موهای معمولی تینولا بیوتی بر پایه آمینکسیل و کافئین استوار است و باعث تقویت و محافظت از ریشه و ساقه مو میگردد و از ریزش مو جلوگیری میکند. ترکیب موثر کافئین در این شامپو با خون‌رسانی مناسب‌تر به پیاز مو و همچنین قابلیت تحریک گردش خون مویرگی کف سر، باعث تقویت و تغذیه‌ی موها می‌شود. بایوانرژایزر عصاره ای از دو نوع جلبک دریایی است که در کشور فرانسه میروید و به عنوان یک محرک رشد موی سر عمل میکند. آمینکسیل حجم تارهای مو را در مرحله ی رشد افزایش داده و با جوان سازی ریشه های مو، رشد آن را تسریع میکند و مانع از ریزش موی سر میشود. زینک پی سی ای به عنوان ماده ضد میکروبی، در تنظیم ترشحات غدد سباسه و کنترل چربی کف سر نقش به سزایی ایفا میکند. دکسپانتنول ترکیبی است که پس از نفوذ به داخل پوست سر تبدیل به ویتامین B5 میشود این ویتامین در موهای آسیب دیده باعث ترمیم، نرمی و شفافیت مو میشود.

قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

بهترین شامپو ضد ریزش مو بس مدل جینسینگ حجم 150 میلی لیتر

  • خصوصیت
    تقویت‌کننده , نرم‌کننده , ترمیم کننده , روزانه , ضد ریزش , حجم دهنده , براق کننده , صاف کننده
  • مخصوص
    انواع موها
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • حجم
    150 میلی لیتر
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین E
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    جنسینگ
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو مو لاویج مدل تقویت کننده و ضد ریزش حجم 250 میلی لیتر

شامپو معجون گیاهی لاویج مخصوص موهای معمولی می باشد . که تقویت کننده ، ضد ریزش ، ضد خارش ، جلوگیری کننده از سفید شدن زودرس، کمک به رویش مجدد مو میکند . این شامپو حاوی عصاره گیاهی بابونه،دم اسب ، آمله ،شیرین بیان ،مریم سرو ،برگ مورد و… می باشد.
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو ضد ریزش فورمس مدل BOSSTER حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • خصوصیت
    تقویت‌کننده , ضد ریزش , ترمیم کننده
  • مخصوص
    انواع موها
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • حجم
    500 میلی لیتر
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین B , ویتامین E
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده مو سپیژن مدل TRICHO SUPPORT2 حجم 125 میلی لیتر

شامپو تخصصی ضد ریزش و تقویت کننده مو سپیژن محصولی با کیفیت فوق العاده از برند سپیژن برای درمان ریزش موها و تقویت عمقی آنها ارائه شده است که برای انواع مو مناسب است. این شامپو در کشور فرانسه فرموله شده است که با تحریک سلول های بنیادی فولیکول مو به واسطه اسیدهای آمینه به کار رفته در فرمولاسیون خود باعث رویش موی سر شده و بدین ترتیب با تقویت پیاز مو موجب افزایش مقاومت و استحکام تارهای مو در برابر عوامل تشدید کننده ریزش موها می شود. از طرفی این شامپو با خاصیت پاک کنندگی ملایم از سلامت پوست سر و تارهای مو محافظت کرده و با PH مناسب خود مانع از بروز آسیب در اجزا سازنده پوست سر و موها می شود. همچنین با خاصیت رطوبت رسانی قوی و تنظیم کنندگی چربی پوست سر،هم از خشکی پوست سر و هم تجمع چربی بر روی آن جلوگیری می کند. در واقع این محصول با بهبود خونرسانی به فولیکولهای مو و تسکین التهابات و خارش ایجاد شده بر روی پوست سر، ریزش موی آندروژنیک را مهار کرده و رشد موها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو کافئین تقویت کننده و ضد ریزش مو آدرا مدل Caffeine حجم 200 میلی لیتر

شامپو کافئین آدرا تقویت کننده و ضد ریزش می باشد و علاوه بر تقویت و محافظت از موها، با عصاره موثر کافئین از ریزش مو جلوگیری می کند. چطوری مصرف کنیمکف سر و ساقه مو را با مقدار مناسبی از شامپو به مدت 3 الی 5 دقیقه ماساژ دهید، سپس به آرامی آبکشی نمایید و در صورت لزوم تکرار نمایید. لطفا دقت کنیددر صورت تماس با چشم ها، سریعا چشم هایتان را با آب شستشو دهید.معرفی شامپو کافئین آدرا تقویت کننده و ضد ریزششامپو کافئین آدرا تقویت کننده و ضد ریزش مو می باشد و از طریق افزایش گردش خون در پوست سر موجب انرژی رسانی به موها می شود و بدین ترتیب از ریزش مو جلوگیری کرده و به رشد مو کمک می کند. این شامپو دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد و همچنین به تنظیم PH پوست سر کمک می کند.ترکیبات شامپو کافئین آدرا تقویت کننده و ضد ریزش کافئین طبق تحقیقات اخیر ثابت شده است که مصرف کافئین به صورت موضعی برای رشد مو موثر می باشد. کافئین علاوه بر اینکه گردش خون در پوست سر را بهبود می بخشد، محرک رشد فولیکول های مو می باشد و رشد مو را مستقیما از ریشه موها تقویت می کند.

قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

قیمت شامپو تقویت کننده و ضد ریزش بیتروی مدل Fortifyng Shampoo سری Hair Aid حجم 250 میلی لیتر

بهترین و مناسب‌ترین شامپو محصولی است که پس از استفاده از آن موها در گیر خشکی و زبری نشوند . باید دقت داشته باشید که شامپوی نامطلوب یا استفاده نامطلوب از شامپو احتمال دارد منجر آسیب دیدگی بافت موی شود . برای مثال نمی‌توان از تمام شامپوها هر روز استفاده کرد یا در صورتی‌که موی بلندی دارید تمام آن به یک نسبت چرب یا کثیف نخواهد شد . پس راجع به تعیین و روش استفاده از شامپو توجه کنید . همه‌ی شامپوها دارای ترکیباتی مشترک نظیر سورفاکتانت ( نوعی اسید چرب ) , فوم بوستر , رنگ و اسانس‌ها می‌باشند . سورفاکتانت‌ها بخشی از شامپو میباشند که فعالیت شست و رفت و زدودن مواد زاید را از روی مو انجام می‌دهند . عوامل تقویت کننده‌ی کف همان فوم بوسترها می باشند که بعضی وقت‌ها در موهای بلند حتی احتمال دارد وجودشان دردسر آفرین شود

قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو ضد ریزش لامینین مخصوص انواع موها حجم 200 میلی لیتر

بهترین و مناسب‌ترین شامپو محصولی است که بعد از استفاده از آن موها دچار خشکی و زبری نشوند. باید توجه داشته باشید که شامپوی نامناسب یا استفاده نامناسب از شامپو ممکن است سبب آسیب دیدگی بافت مو شود. مثلا نمی‌توان از تمام شامپوها هر روز استفاده کرد یا اگر موی بلندی دارید تمام آن به یک نسبت چرب یا کثیف نخواهد شد. پس در مورد انتخاب و روش استفاده از شامپو دقت کنید. همه‌ی شامپوها دارای ترکیباتی مشترک مانند سورفاکتانت (نوعی اسید چرب)، فوم بوستر، رنگ و اسانس‌ها هستند. سورفاکتانت‌ها بخشی از شامپو هستند که عمل نظافت و زدودن مواد زاید را از روی مو انجام می‌دهند. عوامل تقویت کننده‌ی کف همان فوم بوسترها هستند که بعضی وقت‌ها در موهای بلند حتی ممکن است وجودشان دردسر آفرین شود.

قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو مو تراست مدل ضد ریزش حجم ۲۰۰ میلی لیتر

  • خصوصیت
    ضد ریزش , ضد التهاب , ضد خارش
  • مخصوص
    موهای خشک , موهای معمولی
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • حجم
    200 میلی لیتر
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین A , ویتامین B , ویتامین C , ویتامین E
  • عصاره
    دارد
قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

شامپو ضد ریزش بالباتون بس مدل C1 حجم 300 میلی لیتر

شامپوی بالباتون ضد ریزش بس، بر پایه پاکیزگی و شستشوی هر چه بهتر موها از ساده ترین مسیر، تولید شده است. این شامپو دارای 7 ویتامین مختلف برای تقویت موهای شماست. یکی از دلایل ریزش مو، رادیکال های آزادی هستند که سلول های ریشه مو را پیر کرده و از بین می برند و مو از بین می رود. ویتامین A که رتینول نام دارد، با آنتی اکسیدان های خود، رادیکال های آزاد را خنثی کرده و مانع ریزش مو می شود. ویتامین E (توکوفرول)، ویتامین H (بیوتین) و ویتامین B5 ( اسید پانتوتنیک) با حفظ غشای سلولی و بین سلولی، عملکرد پوست سر را تقویت کرده و رشد مو را بهبود می بخشند. ویتامین F یا لینولئووا اسید (linoleová acid)، که اسیدهای چرب مفیدی را شامل می شود، با داشتن پیوندهای دوگانه مولکول های اسید چرب با میزان ید بالا، میزان آب و رطوبت مو را تا حد ممکن بالا نگه داشته و مانع خشکی و سپس ریز مو می شود.

قیمت بهترین شامپو ضد ریزش مو(20مدل موثر ایرانی خارجی2023)

بهترین شامپو ضد ریزش مو گنو گمبرون مدل Poppy Seed حجم 250 میلی‌لیتر بسته 2 عددی

مشخصات

  • خصوصیت
    ترمیم کننده , ضد ریزش
  • مخصوص
    موهای آسیب دیده
  • مناسب برای
    آقایان/خانم ها
  • حجم
    250 میلی لیتر
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین E
  • عصاره
    دارد

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4.1/5 - (7 امتیاز)
نوشته های مرتبط

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی اصل(8مدل موثر باکیفیت1402)

دستگاه تصفیه کننده آب آب ماده ای اساسی برای تمام اشکال زندگی است و بدون آن نمی توان زندگی کرد […]

قیمت بهترین دستگاه تست قند خون پرفروش(7مدل دقیق اصل2023)

دستگاه تست قند خون زمانی بود که کنترل سطح گلوکز یا قند خون در خانه برای بیماران دیابتی غیرممکن بود، […]

قیمت بهترین کرم سفید کننده و روشن کننده پوست(15مدل قوی1401)

كرم هاي روشن کننده پوست به منظور روشن كردن رنگ پوست به كار مي روند. از نظر بالینی، تمامي بهترین […]

قیمت بهترین کرم ضدلک پشت دست(11مدل قوی موثر1401)

کرم ضدلک یکی از بهترین راه های جلوگیری از لک و تیرگی های ناشی از استفاده داروهای هورمونی ، کهولت […]

قیمت انواع پودر دکلره رنگی مو(14مارک خوب خارجی2023)

پودر دکلره خوب برای افرادی که موی سفید دارند بسیار استفاده می شود این ماده باعث می شود که رنگدانه […]

قیمت بهترین لنز چشم طبی دائمی(6 مارک خوب ارزان1401)

بهترین لنز چشم یکی از گزینه های مهمی می باشد که می تواند جایگزین عینک شود استفاده افرادی که دارای […]

قیمت بهترین کرم ضد جوش فوری(18مدل ارزان ایرانی1401)

کرم ضد جوش از موثرترین راههای درمان و جلوگیری از آکنه و جوش های سطح پوست می باشد مسئله ی […]

قیمت بهترین کانسیلرارزان مناسب(13مدل پرفروش 2023)

کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد؟ کانسیلر خوب و ارزان جز لوازم آرایشی می باشد که برای بهینه و رفع نواقص […]

پرسش و پاسخ های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه
مشاهده سریع شامپو های ضد ریزش موثر پرفروش