8 مدل حرفه ای ریش مردانه جدید و جذاب که باید ببینید

  • ۵ تیر ۱۴۰۰
  • 0 نظر
  • سیسفا

ریش یکی از زیبایی های جذاب در چهره آقایان و پسران می باشد که نوع و اصلاح آن می تواند به شما بسیار کمک کند و برای هر صورت می تواند مدل های مختلفی وجود داشته باشد در ادامه 10 مدل ریش پسرانه و مردانه جذاب را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سبک ها و مدل های ریش کوتاه

در همه زمان ها ریش های بلند زیاد جالب به نظر نمی رسد برخی مواقع باید از ته ریش استفاده کنید تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید
در ادامه چند مدل ریش کوتاه را خواهید دید:

ریش کوتاه سایه دار

ته ریش(ریش کوتاه سایه دار)

در این مدل به اندازه ای که ریش دارید سایه وجود دارد این استایل ریش کلاسیک بوده و همیشه مورد استقبال قرار می گیرد بسیار از افراد معروف دنیا مانند دیوید بکهام ، زک افرون و آدام لوین و … این مدل از ریش را یکی از اصلی ترین سبک ریش در آرایشگاه ها می دانند.
این مدل از ریش هیچ وقت منسوخ نمی شود و همیشه جذابیت خاصی دارد چرا ته ریش در تمامی چهره ها یک راه حل اساسی است و می تواند متفاوت باشد.
معمولا ته ریش بین 2 تا 5 روز نمایان می شود و اگر ریش شما مشکی باشد زودتر در معرض دید قرار خواهد گرفت.

ریش کوتاه ژولیده

ریش کوتاه ژولیده

در این مدل ریش که برای نمایان کردن آن زمان بیشتر باید منتظر ماند تا رشد کرده و دیده شود در این سبک مهم نیست که ریش شما کم پشت باشد یا خیلی ضخیم باشد این روش ریش را هر کسی می تواند داشته باشد.
برای داشتن این سبک از ریش باید 2 تا 4 هفته منتظر بمانید تا رشد کند اگر بعد از هفته سوم ریش شما بسیار بلند شد می توانید با بهترین ماشین ریش تراش میزان اضافی را کوتاه کنید.

ریش شرکتی(رسمی)

ریش رسمی یا شرکتی

ریش شرکتی بین 4 تا 7 سانتی متر در بسیاری از پسران هنوز کم پشت یا تکه تکه می باشد و دلیل آن ژنتیک خود شخص می باشد که میزان تراکم بالا را فرد داشته باشد.
مدل ریش رسمی یا شرکتی از نامش مشخص است که بصورتی است ه در هر محیط کاری می توانید داشته باشید و بسیار حائز اهمیت است که بصورت دائم آن را مرتب کنید.
روی صورت مردان بیش از 25000 تار مو وجود دارد که همه آنها یکسان و با هم رشد نمی کنند و جهت هر کدام می تواند متفاوت باشد که با شانه بایستی آن ها نظم دهید.

ریش گرد کوتاه

ریش گرد کوتاه

این مدل از ریش برای مردانی که صورت گرد یا مربعی دارند انتخابی عالی می باشد زیرا با گردی طبیعی صورت مچ می شود بدون اینکه مویی از ریش روی گونه های شما باشد.
برای داشتن این مدل از ریش شما باید بین 1 تا 1.5 ماه منتظر بمانید وقتی بلند شد بایستی آنها را به یک اندازه نگه داری کنید.

ریش جعبه ای(مربعی) کوتاه

ریش جعبه ای کوتاه(مربعی)

این مدل ریش با تغییر کوچک بخشی از مدل ریش رسمی(شرکتی) است که در اطراف چانه موهای بلند تری نسبت به دیگر مناطق دارد و همین به ساختن لبه های تیز ریش جعبه ای کمک کرده و خط فک صورت را برجسته نشان می دهد.
برای داشتن این سبک ریش جذاب بین 1 تا 3 ماه منتظر بمانید و سپس با استفاده از ماشین اصلاح صورت با شانه بلندی که دارد همه نواحی به جز قسمت چانه را کوتاه و مرتب کنید تا خود را نمایان سازد.
ریش جعبه ای کوتاه یک انتخاب عالی برای تمامی فرم های صورت هستند ولی صورت های مستطیل شکل و بیضی بیشترین هماهنگی را با این مدل دارند.

این پیشنهادعالی از دست نده:
قیمت بهترین ماشین اصلاح موی سر و بدن(21مارک ارزان2023)

سبک ها و مدل های ریش بلند

زمانی ریش شما جز دسته ریش های بلند است که بین 5 تا 8 سانتی متر اندازه موی صورت شما می باشد این نوع از سبک ریش بین 6 تا 9 ماه طول می کشد تا بلند شود.
زمانی که موی ریش شما هر چه بلندتر شود مرتب کردن و اصلاح آن کمی دشوار است و همچنین تمیز کردن آن زمان زیادی را از شما می گیرید ولی می توانید برای یکبار هم که شده این استایل ریش را تجربه کنید.

ریش بلند قدرتمند پرپشت

ریش بلند قدرتمند پرپشت

این مدل ریش امروزی زیاد طرفدار ندارد ولی می تواند کمی جذاب باشد و از سبک های قدیمی معاصر بوده که نامرتب است
اندازه ریش های برقی که با عنوان ریش طبیعی شناخته می شوند که طول انها بین 10 تا 15 سانتی متر می رسد. اما وقتی به این اندازه برسید در برخی از افراد می تواند بصورت صاف ، فرفری یا موج دار دیده شود.

ریش قدرتمند پرپشت با سبیل کوتاه شده

ریش قدرتمند پرپشت با سبیل کوتاه شده

این مدل هم می تواند سبکی جدید از ریش باشد بنابراین اگر نمی خواهید که همیشه موقع خوردن مواد غذایی در سبیل شما گیر کند می توانید آن را طبق منحنی صورت اصلاح کنید.

سبک ها و مدل های ریش جزئی

اما در استایل ریش های جزیی در برخی مدل ها هیچ ریشی وجود ندارد و یا سبیل تنها با بخشی از ریش وجود دارد این مدل از ریش ها می توانند مناسب پسران باشند پس در ادامه با ما همراه باشید.

سبیل قلمی

سبک سبیل مدادی برای همه افراد مناسب نیست و دو نکته مهم برای بهتر نشان دادن آن وجود دارد ابتدا پوست روشنی داشته باشید و موی شما سیاه یا قهوه ای باشد.

ریش وصله خورده

ریش وصله خورده

در برخی از مردان بصورت مادرزادی یا ژنتیکی ریش های کاملی ندارند و هیچ راه حلی هم برای پرپشتی 100 درصدی وجود ندارد اما می توان با سبک ریش متفاوتی آن را پوشش داد.
نکته مهمی که در مدل ریش تکه ای باید رعایت کنید قسمت های بدون ریش را با بلند گذاشتن نواحی دارای ریش بپوشانید و بخش سبیل و فک خود را مانند ریش مهندسی یا بزی بلندتر نگه دارید.

چه مدل ریشی به چه صورتی می آید؟

همه شما این سوال را از خود می پرسید که چه مدل ریشی بهم میاد یا چطور مدل ریش خود را انتخاب کنیم با ما همراه باشید تا متوجه شوید چه مدل ریشی با توجه به فرم صورت تان مناسب شماست
بطور کلی 6 مدل صورت وجود دارد : مثلثی،گرد،مستطیل، مربع و بیضی

شکل صورت بیضی

صورت از بالا و پایین بصورت گرد و کمی کشیده می باشد و هر نوع مدل ریشی می تواند روی این صورت پیاده شود چهره های بیضی شکل می توانند هر نوع کاری را انجام دهند و همیشه جذاب و زیبا به چشم بیایند.

شکل صورت مستطیل(دراز)

اگر صورتی به شکل مستطیل یا دراز دارید ریش تان باید از موهای سرتان کوتاه تر باشد و اگر فک و چانه از پیشانی تان باریک تر باشد بایستی ریش را بلندتر از موی سرتان باشد و باید تعادل را کنترل کنید.

شکل صورت مربعی

این مدل صورت یکی از بهترین حالت های چهره است صورتهای مربعی شکل آنهایی هستند که موهای بیشتری در چانه دارند و کمی در کناره ها و گردن.اگر صورت مربع شکلی دارید یادتان باشد خط گردن را کنترل کنید تا مرتب باشد هدف این کار برای این ناست که موی روی گونه ها و خط ریش زیاد پر نشود تا بتواند ظاهری مربع شکل ایجاد کند.

شکل صورت گرد

صورت های گرد خط فک منعطف و نرم تری دارند که با یک خط مو گسترده می شود که گردتر از سایر شکل های صورت می باشد سبک هایی از ریش را باید انتخاب کنید که در کناره ها کوتاه تر بوده و پایین بلندتر به نظر برسد و همیشه خط ریش و گونه ها را بررسی و مرتب کنید.

شکل صورت مثلثی

چهره به صورت مثلثی از بالا که باریک بوده و در امتداد فک پهن تر می شود سعی کنید چانه را برجسته نکنید زدن ریش یک انتخاب عالی می باشد تا چانه یا فک شما زیاد به چشم نیاید.

منبع: beardbrand

Rate this post
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط

چگونه میز آرایش مرتبی داشته باشیم؟(12 ایده جذاب و کم هزینه)

در این مقاله قصد داریم چندین روش خلاقانه و منحصر به فرد برای مرتب سازی میز آرایش شما داشته باشیم […]

پرسش و پاسخ های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه